(◕‿◕) whatever you are, be a good one (◕‿◕) (◕‿◕) Nur Ainil Akhma Binti Bahtiar (◕‿◕)

Sunday, April 24, 2016

My Everything

Assalamualaikum 
alhamdulillah...hampir sampai ke penghujung semester 7 dan kini ak berada di tahun akhir.. so far so good juga lah..sekarang ak berada dalam mood exam..sangat menekankan dan tertekan..hopefully everything gonna be okey and orait..

Actually im feel so blessed and more strength when i know all people in my life always support me in whatever situation it is........thanx u all..thanx awak arif zaly and thanx mama and abah..

Alhamdulillah ak ada keluarga yang sangat menyayangi ak...walaupun ak anak manja dan anak yang degillll.. tapi mama and abah tetap hargai ak seadanya..selalu sokong ak..beri ak semangat dalam setiap perkara yang ak buat..selalu doakan ak anak yang degill nie dan mengada2 nie...selalu sayang ak lebih dari segala-galanya dekat dunia nie....terima kasih mama and abah..akak sayang mama and abah dunia akhirat....

Kepada awak arif zaly...u are everything for me too...thanx sebab selama nie tak pernah jemu layan kerenah saya yang degilll nie..yang mengada2 nie...yang entah apa2 nie..terima kasih sebab pernah menyayangi sy...mencintai saya...menerima saya seadanya dalam hidup awak...walaupun awak tahu saya banyak kekurangannya...but awak still support saya...terima kasih awak...sy rindukan awak...sy x pernah jemu mendoakan awak...nama awak sentiasa ada dalam doa saya...saya sayang n mencintai awak dunia akhirat..dan ia tak kan pernah berubah...biarlah hanya Allah yang mengatahuinya., im still wait..

No comments:

Post a Comment