(◕‿◕) whatever you are, be a good one (◕‿◕) (◕‿◕) Nur Ainil Akhma Binti Bahtiar (◕‿◕)

Wednesday, June 11, 2014

Blog Saya ! Hak Saya !



Yeahh. update blog lagi. entry baru lagi. kerap sgt aku update kan? tapi peduli apa aku. Bila bosan tahap gunung everest dtg melanda,dkt blog ni lah aku nk luah segalanya. :) Entry kali ni, aku rasa mcm. erm erm erm. ala ala ala. haha. ntah lah. klu ANDA rasa nk baca, sila kan. klu tak nak. sila sila dan sila lah duduk bersila. eh? hehe. klu rasa xnk baca, dh dh. Mohon tekan X di tab itu ye. :)
Ada sorang mamat ni, dia tanya aku. Kenapa aku duk heppy sgt terjebak dlm dunia blog ni, dan kenapa aku suka sgt menaip n tulis pelbagai jenis entry. Aku buat blog, aku publish pelbagai entry. Itu hak aku. Dan ianya adalah minat aku. Aku suka menulis. Menaip. Ini personal blog aku. 
Bila aku mula menaip entry, aku rasa seronok. Haha. pelik kan? Yeah, kt blog ni aku lepas segala rasa. Marah,benci,dendam,rindu,sayang,cinta. Segala rasa. Aku tulis di blog ni. Dan kdg aku akan publish entry yg bermanfaat utk yg lain tahu. Ilmu pengetahuan atau lawak jenaka. Tapi yg paling byk adalah berkenaan dgn aku sendiri, berkaitan dgn life aku sendiri. Tak salah kan? :) Aku tak kisah org nk baca ke x,. Langsung aku tak peduli sebab aku cuma suka menaip menulis dan bercerita n membaca... ITU AKU dan TAK PERLU ADA SESIAPA HALANG AKU. Sesiapa yg kini berada dlm dunia blog pasti akan faham perasaan aku skrg ni. kan kan kan? SO,please tlg hormat apa yg aku suka, benda apa yg aku minat..owky

No comments:

Post a Comment