(◕‿◕) whatever you are, be a good one (◕‿◕) (◕‿◕) Nur Ainil Akhma Binti Bahtiar (◕‿◕)

Tuesday, February 2, 2016

Happy Anniversary

Assalamualaikum hai blog...rindunya nak update entry....maklumlah lama x updatekan...dulu aktif berblogger..now bila dah sambung belajar....masa untuk ak berblogger kurang...sebab busy dengan hal2 study...assingment apa semua....hari nie ak nak wish happy anniversary buat ak dan arif...pada 30 januari 2016 genap sudah 2 tahun kami bersama...pelbagai cabaran dan dugaan yang kita lalui..suka duka..happy..gelak..ketawa bersama...Pada 22 januari merupakan tarikh dimana Allah mempertemukan kita berdua...indahnya rancangan yang Allah aturkan untuk kita...Alhamdulillah syukur...terima kasih sayang..terima kasih atas semuanya...kerana happykan saya..bahagiakan saya..ada dengan saya..susah senang dengan saya..dan awak ada dalam life saya...snggup melayan kerenah saya yang kadang2 tu mengada2...maafkan saya sayang...jika selama nie saya banyak menyakiti hati mahupun perasaan awak..selalu buat awak marah apa semua..maafkan saya ea sayang..saya berharap semoga kita mampu bertahan untuk terus menjalani segala cabaran dan dugaan nie bersama-sama....aminn..i love you to the moon and back...thanx for everything..i miss you every single minutes.....Happy anniversary for we...


No comments:

Post a Comment