(◕‿◕) whatever you are, be a good one (◕‿◕) (◕‿◕) Nur Ainil Akhma Binti Bahtiar (◕‿◕)

Tuesday, January 20, 2015

Urmmmmmmmmmmmm No comment


Lama aku x updt entrykan...urmmmm nak buat mcm mana...aku busy...memang x ada masa nak updt...now aku ada masa...so aku boleh updt apa y aku nak...urmmmmm aku dah sem 4 tahun 2...tinggal bpe sem je nak abis...tapi perjalanan aku masih jauh lagi...banyak benda y aku kena lalui dekat campus nie...masih mencari ilmu sebanyak mungkin...stop about nie...now ak nak cerita about life aku or yang berkaitan dgn aku mungkin juga org sekeliling aku....arrrhhhhh abaikan apa y aku cakap urmmmmm...life ak nie banyak kesedihan je...jarang ada kegembiraan.... ;( why ????? entahlahh mcm2 aku fikirkan...tahulahh aku nie mcm mana mudah menangis walaupun benda tu kecik...urmmmmm lumrah kehidupan...mana ada yang x ada masalahkan...stop2 sebenarnya kau nak cerita apa nie ????????? urmmmmmmm serabut2....xleh nak fikir dahhhhhhhhh....urmmmmmmm..

Owkylah...Firstly aku nak cer about someone nie...who ????? org y aku syg..aku cintai..ak hormati.. malah aku hargainya dlm hidup aku..mesti tahukan siapa..aku nak ucapkan terima kasih banyak2 sebab ada untuk aku x kisahlah ketika susah atau senang..terima kasih sebab boleh terima segala kekurangan dan kelebihan ak selama nie...serious lah aku cakap...aku xsanggup  kehilanganNya..saya nak minta maaf sebab selalu menyusahkan awak dan sebagainya....ak x sempurna dan aku bukanlah yang terbaik...tapi itu bukanlah jadi penghalang buat aku untuk tidak berusaha jdy y terbaik buat dye kan ????? apa2 pun thanx sayang sebab sudi hadir dalam hidup sy...sudi menerima segalanya...in sha Allah apa y kurang pda sy...sy akn perbaikinya..dan akn jaga hubungan nie sebaik2nya..sejujurnya until jannah..bnda y terjadi sebelum nie ak akn jdykan ia sebagai pengajaran...banyak lagi nak say...but biarlah ak simpan..

Now about mamat entah apa entah....arhhhhhh buat sakit hati je....why ??????? sebab suka ganggu aku.....dye kwn aku..dulu rapatlah juga..tapi rapat gitu2 jelahhh...aku x tahu pun dye suka aku dah lama....aku tahu pun dari mber baik ak...dye y say...terkejut jugalah....tapi aku buat bodoh je.. malas nak layan...y buat ak x sukanya...suka hantar chat dekat aku....call aku...dah aku kata aku x nak diganggu faham2lah....xkan nak kena maki baru kaw nak berambusssss kan....arrhhhhh tahap kesabaran aku masih ada lagi....masih boleh dikawal.....tpi jgn cabar tahap kesabaran aku lah..nanti lain jadyNya..

Aku bukanlah budak hot !!!!!!! mcm mereka kata aku budak hot....budak sombong apa bagai... x pun...aku nie biasa2 je...xlah hot mana...zaman sek dulu ea...masuk campus xlahhhh...walaupun org kenal ak...aku x knal dorang....xsemestinya hot kan ????? sombong ?? ea memang ak x nafikan budak2 campus nie suka cakap aku sombong lagi2 lelaki...aku bukan sombong...aku bila org y aku x kenal..memang x lah aku nak tegur...aku diam je..buat muka bodoh bagai depan dorang....org y kenali aku je tahu aku mcm mana.....urmmmmm dont judge me without knowing the whole story....you may think you understand..but you dont !!!!!!!!!!! UNDERSTAND WHAT I SAY ! kalau nak tahu aku nie terlebih peramah dgn org bila dah kenal urmmmmmmm....... 

About friend pula....aku jujur ea...aku memang ramai kwn lelaki dan girl sejak aku di bangku sekolah lagi... lagi2 kwn lelaki...bukan aku y terhegeh2 nak brkwn dgn mereka...tpy mereka y dtg dekat aku...nak brkwn dgn aku...tpy kwn je x lebih pun..masing2 dah ada sgf dan sbf sendirilah...so jgn nak fikir negatif....asal org rapat dgn aku je..ckp scndl aku lah apa bagailah terutama lelaki y rapat dgn aku....jgn nak ckp bnda y korang x thu...UNDERSTAND !!!!!!!! aku ada dua org sahabat iaitu siti and nisa...ea dorang ada dgn aku susah senang...but bukan senang nak cari kwn y betul2 boleh kite percayakan.....urmmmmmmm kebanyakkan kwn suka ambil kesempatan terhadap kite.....owkyyyy jujur aku pernah terkena !!!!!!!!! errrrrrrrrrrrrrrr kwn dkt campus ????? urmmmmmm owkylahhhh not bad hahahahahahaha....

About aku pula....nak tahu tentang apa??? urmmmmm xpenting kot.......aku sebenarnye x kuat dah nie...why ?????? aku sakit.....sakit apa ? krik ...krik...krik...haaaaa biarlah aku simpan ea....sejak aku sakit nie....aku jdy x semangat....aku jdy lemah...aku jdy seorang y pendiam..xseceria y dulu....x mcm diri aku y dulu...jauhhh beza nya.....kadang2 aku x kenal siapa diri aku nie....arhhhhhh apa nak jady nie Ain ?????? diri kau kot...arhhhhhh abaikannnnlahhhhhh sakit aku nie kena juga mkn ubat....xboleh x mkn ubat...bila nak baik kan kalau x mkn ubat....tapi jujur lah aku cakap...aku x suka nak mkn ubat sangat...jarang aku mkn ubat...hahahaha apakan daya nak x nak kena telan juga...janji mkn kan ??????? urmmmmmmmmmmm hakikatnya aku perlukan kekuatan...semangat.. ;(

Sejujurnya aku nak cakap nie....aku nie talam dua muka taw ????? jgn nak pelik sangatlah.... aku talam dua muka pada senyuman aku je lahh.....depan org aku happy bgai senyum ceria apa semua..tpy belakang dorang aku selalu menangis...hanya allah je tahu...aku xnak dorang nampak aku sad..aku x nak dorang nampak ak sakit...ak x nak depan dorang aku nampak x semangat..lemah apa semua...lagi2 depan org2 y aku sayang...urmmmm maaf semua... ;( cukup buat aku melihat korang semua happy...bahagia ceria..lagi2 pada org y aku syg tu dah mampu buat aku tersenyum.....

Apa aku merepek nie kan..urmmmmmmmm :( nie je lahhh mampu aku luahhhkan dulu.....aku x larat dahhh nak menaip urmmmm...nak rehattttttt....ntyy aku updt lagi ea....daaaaaaa !!!!!!!!!!!!!





No comments:

Post a Comment