(◕‿◕) whatever you are, be a good one (◕‿◕) (◕‿◕) Nur Ainil Akhma Binti Bahtiar (◕‿◕)

Monday, August 4, 2014

Setelah Sek!an Lama


huhhh. akhirnya, dapat jugak meluangkan masa dgn blog yg sudah sekian lama aku abaikan. Hari ni, berjaya juga log in blog, click dashboard dan seterusnya click button create new post dan tgn mula menaip. Haishh, last update bulan jun, now? dah ogos pun! kesian blog. Tak dipedulikan, dibiar kesunyiaan tanpa ada yg menemani. ecehh. 

Jadi kekok, kekok utk kembali menaip, kekok utk syiok sorg2 dekat entry ni, kekok dlm segala hal yg berkaitan blog. Dan aku benci rasa ini. huhh. okay, cuba utk kembali mcm dlu.


Now, hidup aku dh lain, jauh berbeza dri sebelumnya. Segalanya hampir berubah. Kini aku bergelar pelajar di sebuah university.. baru 8 bulan. Dapat kenal dgn kwn-kwn baru dan org baru..haha, dpt rasa peritnya rindu bila berjauhan dgn keluarga, dpt rasa perlunya ada sifat jimat cermat dlm berbelanja. wahhh wahhh. Pelbagai rasa dapat di rasa. aishh. Aku jugak semakin dewasa, semakin matang dalam berfikir. konon matang sgt la kan. Cuma yg pasti, ketinggian aku tidak bertambah. huh.

Dulu, terlalu byk masa dpt diluang bersama kwn kwn rapat, skrg.. msing msing dh bawak haluan sendiri, mengejar cita cita yg di impi demi meraih sebuah lagi kejayaan semata mata utk membanggakan ibu bapa yg tersyg. ewahhhh, berayat ayat kau Ain. haishh. yg sebenarnya, aku rindu kwn kwn aku. kawan rapat aku...sayang aku..dan aku rindu jugak dkt roommates aku. aishh. 

Sekarang, cuti sem,. sudah penat menjadi penganggur, mahu kerja tapi mama abah x bg. lahaiii nasib. duduk lah dirumah smpi abis cuti sem.. huh. okay, itu yg mampu aku taip sekarang. masih lagi kekok. huwaa. moga ketemu lagi wahai blog kesayangan.


No comments:

Post a Comment